logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kosmiczna głupota
12.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Łotwa, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO

Kosmiczna głupota



Latvian Green Point to proekologiczna inicjatywa, która od lat edukuje i zachęca mieszkańców Łotwy do sortowania odpadów. W przypadku programów długofalowych kwestia kreatywności staje się istotnym problemem – po kilku odsłonach danego projektu, gdy już wszystkie oryginalne pomysły zostały twórczo wykorzystane – trudno wymyślić coś rzeczywiście nowatorskiego i elektryzującego.

Dlatego twórcy kampanii Sort the waste and save the earth postawili na absurd i humor. By przykuć uwagę widza zainscenizowali klasyczną scenę z filmów SF, przedstawiającą uprowadzenie przez kosmitów. Sedno w tym, że obcy, zamiast przeprowadzać testy na mieszkańcu Ziemi, skupiają się raczej na worku ze śmieciami, jaki miał ze sobą. I to zawartość worka, a nie człowieka, staje się dla kosmitów źródłem (nomen omen) kosmicznej wręcz kpiny. Absurd scenki tylko podkreślają groteskowe kostiumy obcych, które ewidentnie wykonano chałupniczymi metodami – ze szczególnym uwzględnieniem głów przypominających patisony i dłoni z rękawic kuchennych:

NGO Ekologia i środowisko film konsumpcjonizm segregacja odpadów odpady konsumenci segregowanie odpadów digital elektrośmieci integrated selektywna zbiórka odpadów elektroodpady humor Łotwa


Nazwa kampanii:
Sort the waste and save the earth
Czas:
2023.6
Nadawca:
Latvian Green Point (Latvijas Zaļais Punkts)
Media:
integrated (film, digital)
Wykonawca:
MAGIC, Latvia





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek