Pod hasłem „ONwPracy” ruszyła kampania informacyjna fundacji TUS, która ma przekonać pracodawców, że osoba niepełnosprawna też może być dobrym pracownikiem. Kampania opiera się m.in. na 40 plakatach eksponowanych w w Łodzi na wiatach przystankowych i na citylightach oraz reklamach w metrze w Warszawie.
Fundacja chce walczyć z dyskryminacją osób niepełnosprawnych (ON) na rynku pracy, informując pracodawców, jakie korzyści mogą odnieść z zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Według fundacji główną przyczyną tego zjawiska jest niedostateczna znajomość przepisów prawa dotyczących zatrudniania ON, a także niechęć do przechodzenia przez procedury ubiegania się np. o dofinansowanie do wynagrodzeń.
Organizatorzy akcji chcą przybliżyć przepisy i procedury dotyczące zatrudniania osób niepełnosprawnych. Specjalna strefa pracodawcy powstanie na portalu internetowym ONwpracy.org.pl tworzonym na potrzeby kampanii. Strona będzie zawierała również kalkulator dofinansowań, pozwalający wyliczyć o ile można obniżyć koszty pracy niepełnosprawnego pracownika.
Kampania potrwa do grudnia 2010 r.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS