W 1999 roku firma Benetton, przy pomocy fotografa Oliviera Toscaniego, zainicjowała kampanię „Against Venice/For Venice”. Jej celem było zwrócenie uwagi na problemu Wenecji – miasta zabytkowego, unikalnego na skale światową – pogrążającej się w brudzie i smrodzie. A przy tym tonącego. Sława Wenecji przyciąga tysiące turystów, którzy z jednej strony są ogromnym wsparciem finansowym dla miasta, a z drugiej – utrapieniem. Mieszkańcy Wenecji wykazują jednak zadziwiającą obojętność na rosnące zniszczenie i zanieczyszczenie miasta.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!