W 1999 roku firma Benetton, przy pomocy fotografa Oliviera Toscaniego, zainicjowała kampanię „Against Venice/For Venice”. Jej celem było zwrócenie uwagi na problemu Wenecji – miasta zabytkowego, unikalnego na skale światową – pogrążającej się w brudzie i smrodzie. A przy tym tonącego. Sława Wenecji przyciąga tysiące turystów, którzy z jednej strony są ogromnym wsparciem finansowym dla miasta, a z drugiej – utrapieniem. Mieszkańcy Wenecji wykazują jednak zadziwiającą obojętność na rosnące zniszczenie i zanieczyszczenie miasta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy