W 1999 roku firma Benetton, przy pomocy fotografa Oliviera Toscaniego, zainicjowała kampanię „Against Venice/For Venice”. Jej celem było zwrócenie uwagi na problemu Wenecji – miasta zabytkowego, unikalnego na skale światową – pogrążającej się w brudzie i smrodzie. A przy tym tonącego. Sława Wenecji przyciąga tysiące turystów, którzy z jednej strony są ogromnym wsparciem finansowym dla miasta, a z drugiej – utrapieniem. Mieszkańcy Wenecji wykazują jednak zadziwiającą obojętność na rosnące zniszczenie i zanieczyszczenie miasta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj