Dzisiaj rusza konkurs Young Talents Committed na temat zrównoważonego rozwoju dla wszystkich osób twórczych zaangażowanych społecznie.
Organizatorzy zapraszają do tworzenia plakatów reklamowych i spotów pt. „Drugie życie produktu”. Celem reklamy ma być przekonanie odbiorców do świadomych i odpowiedzialnych wyborów konsumenckich.
Young Talents Committed towarzyszy konkursowi na Kampanię Społeczną Roku, który odbywa się już po raz trzeci. Celem konkursu jest wyróżnienie najbardziej skutecznych i interesujących kampanii realizowanych w Polsce w roku 2010. YTC natomiast skierowany jest do tych, którzy czują, że reklama to nie tylko narzędzie zwiększające konsumpcję, ale również środek do zmiany świata na lepszy. Konkurs kierowany jest zarówno do twórców profesjonalnych, jak i amatorów, osób indywidualnych, firm i instytucji.
„Drugie życie produktu” to inne spojrzenie na produkt – proces tworzenia, proces produkcji, fair trade, recycling, ponowne przetworzenie. Celem projektu powinno być zwrócenie uwagi na istotę odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji.
Założenia formalne:
• Film (30 sekund) lub plakat (w formacie JPG, GIF lub PDF)
• Krótki opis insightu (2-3 zdania, z czego wynika pomysł i jakiego problemu dotyczy) oraz opis idei kreatywnej (2-3 zdania)
• Technika dowolna – zarówno filmu, jak i plakatu
• Grupa docelowa, do której ma być skierowana reklama – młodzi ludzie w wieku 16-35 korzystający z internetu
Inspiracją mogą stać się reklamy zamieszczone na www.kampaniespoleczne.pl oraz znajdujące się na portalu prezentacje specjalistów z dziedziny reklamy i projektowania graficznego.
Najciekawsze i najbardziej kreatywne prace zostaną zaprezentowane podczas Gali Konkursu na Kampanię Społeczną Roku – na początku czerwca br.
Partnerem YTC jest marka Timberland – fundator nagród: bonów o wartości 1000zł.
Projekty można zgłaszać do 15 kwietnia br.
Więcej informacji na stronie konkursu.
Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl
Partner strategiczny konkursu: Timberland.
Partnerzy: SAR, Polska Zielona Sieć, CCIFP, RN Film Production, Centrum Łowicka.
Patroni medialni: Activist, students.pl, designteka.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS