W ramach Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego Centrum Edukacji Obywatelskiej zorganizowało konkurs na reklamę społeczną promującą ideę dialogu międzykulturowego. Kierowany on jest do uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Termin na przesyłanie prac konkursowych mija 16 maja 2008 r.
Reklama ma mówić o potrzebie podjęcia dialogu pomiędzy różnymi grupami narodowościowymi, etnicznymi i religijnymi. Nie ma żadnych ograniczeń co do zawartości pracy. Może to być np.: fotokomiks, 1-minutowy film lub spot radiowy, plakat, ulotka, wlepka. Wytyczne dotyczące wymagań technicznych prac konkursowych znajdują się w regulaminie.
Prace konkursowe mogą być przygotowane samodzielnie lub w zespole liczącym maksymalnie 4 osoby (wówczas nagrody przyznawane będą zespołowo).
Laureatom zostaną przyznane nagrody rzeczowe – dyktafony i albumy. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie CEO.
Każdy uczeń może zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając pracę na adres: Centrum Edukacji Obywatelskiej; ul. Noakowskiego 10/ 1, 00 – 666 Warszawa; z dopiskiem: „Konkurs na reklamę społeczną”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS