logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na projekt koszulki Kampanii Wodnej
10.02.2011
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na projekt koszulki Kampanii Wodnej



Polska Akcja Humanitarna ogłasza otwarty konkurs na projekt graficzny koszulki Kampanii Wodnej.

Zbliża się Światowy Dzień Wody. Będzie to okazja, by przypomnieć społeczeństwu o problemie z dostępem do wody, z którym na całym świecie zmagają się 884 miliony osób. W tym czasie promowana będzie Kampania Wodna PAH, dzięki której organizacja pozyskuje środki na budowę ujęć wodnych w najmniej rozwiniętych krajach świata.

Projekt koszulki powinien przedstawiać problem dostępu do wody, skutki braku wody lub wezwanie do działania na rzecz tych, którzy zmagają się z brakiem dostępu do wody.

Prace należy wysyłać do 25 lutego br. na adres: Polska Akcja Humanitarna, ul. Szpitalna 5/3, 00-031 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs graficzny”. Do przesyłki należy dołączyć dane kontaktowe oraz oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem konkursu. Szczegółowe informacje odnośnie przygotowania projektu znajdują się w Regulaminie Konkursu.

Prace oceniać będzie jury w składzie:
* Magdalena Frankowska, współzałożycielka studia Fontarte, członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
* Daniel Mizieliński, współzałożyciel Hipopotam studio, asystent w Pracowni projektowania książki prof. Macieja Buszewicza w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
* Janina Ochojska, prezes PAH.
* Justyna Stępień, dyrektor Działu Komunikacji PAH
* Agata Szydłowska, krytyczka i historyczka dizajnu.

Pokaz zwycięskich koszulek odbędzie się podczas imprezy z okazji Światowego Dnia Wody, organizowanej przez PAH 18 marca 2011 w Fabryce Trzciny w Warszawie. Projekt, który zyska największe uznanie jury, będzie promował Kampanię Wodną PAH.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek