Polska Akcja Humanitarna ogłasza otwarty konkurs na projekt graficzny koszulki Kampanii Wodnej.
Zbliża się Światowy Dzień Wody. Będzie to okazja, by przypomnieć społeczeństwu o problemie z dostępem do wody, z którym na całym świecie zmagają się 884 miliony osób. W tym czasie promowana będzie Kampania Wodna PAH, dzięki której organizacja pozyskuje środki na budowę ujęć wodnych w najmniej rozwiniętych krajach świata.
Projekt koszulki powinien przedstawiać problem dostępu do wody, skutki braku wody lub wezwanie do działania na rzecz tych, którzy zmagają się z brakiem dostępu do wody.
Prace należy wysyłać do 25 lutego br. na adres: Polska Akcja Humanitarna, ul. Szpitalna 5/3, 00-031 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs graficzny”. Do przesyłki należy dołączyć dane kontaktowe oraz oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem konkursu. Szczegółowe informacje odnośnie przygotowania projektu znajdują się w Regulaminie Konkursu.
Prace oceniać będzie jury w składzie:
* Magdalena Frankowska, współzałożycielka studia Fontarte, członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
* Daniel Mizieliński, współzałożyciel Hipopotam studio, asystent w Pracowni projektowania książki prof. Macieja Buszewicza w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
* Janina Ochojska, prezes PAH.
* Justyna Stępień, dyrektor Działu Komunikacji PAH
* Agata Szydłowska, krytyczka i historyczka dizajnu.
Pokaz zwycięskich koszulek odbędzie się podczas imprezy z okazji Światowego Dnia Wody, organizowanej przez PAH 18 marca 2011 w Fabryce Trzciny w Warszawie. Projekt, który zyska największe uznanie jury, będzie promował Kampanię Wodną PAH.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji
-
27.04.2022
Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)