Miasto Toruń chce kompleksowo podejść do problemu czystości w mieście i edukować w tym zakresie swoich mieszkańców. W tym celu Urząd Miasta ogłosił konkurs na projekt kampanii promocyjnej dotyczącej porządku i czystości w mieście.
Przedmiotem konkursu jest opracowanie scenariusza, harmonogramu i kosztorysu kampanii motywującej do zachowania porządku i czystości w Toruniu, pn. „Czysty Toruń”. Planowany termin uruchomienia kampanii to 25 września br., a szacowany czas jej trwania – 3 miesiące.
Kampania ma zawierać trzy główne nurty:
1. Nowy sposób selektywnej zbiórki śmieci wprowadzany przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania
2. Wymuszenie z zastosowaniem narzędzi edukacyjnych (zagrożenie ludzi, a zwłaszcza dzieci, chorobami, które wywołane mogą być przez odchody zwierząt) na właścicielach psów nawyku sprzątania po mich oraz zapowiadanie przystąpienia do karania.
3. Minimalizowanie problemu zanieczyszczania miasta przez gołębie poprzez edukację na temat zagrożenia epidemiologicznego zawartego w odchodach, ale także – szkodliwości dokarmiania tych ptaków dla nich samych – to dzikie ptaki, które człowiek odzwyczaja od umiejętności samodzielnego znajdowania pożywienia
Celem konkursu jest uzyskanie najlepszego rozwiązania koncepcyjnego kampanii promocyjnej. W zamierzeniu organizatorów pozwoli on wyłonić autora bądź zespół, który otrzyma zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację swojego scenariusza.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie upływa 1 sierpnia br. (o godz. 10.00). Prace konkursowe należy składać do 20 sierpnia (do godz. 17.00). Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 27 sierpnia br.
Konkurs jest otwarty oraz jednoetapowy. Uczestnikiem konkursu może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełnią warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w Regulaminie konkursu.
Prace konkursowe będą oceniane ze względu na: nowatorstwo pomysłów na eventy (30%), harmonijność i spójność kampanii realizującej wszystkie trzy nurty (50%), walory artystyczne (20%).
Na nagrody dla najlepszych scenariuszy kampanii miasto przeznaczyło kwotę 10.000 zł (za I miejsce – 7.000 zł, za II miejsce – 3.000 zł), a na realizację tego najlepszego – 150.000 zł.
Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.bip.torun.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS