Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej ogłosiła kolejny konkurs na projekt plakatu szerokoformatowego. Jego temat związany jest z trwającą w mediach od 2006 roku kampanią społeczną promującą trzeźwość pod nazwą „Prowadzę – jestem trzeźwy”.
Zadaniem uczestników jest zaproponowanie plakatu, który ma tworzyć pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęcać kierowców i pasażerów do odważnego promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Ma budować modę na trzeźwy, zdrowy styl życia, rozsądne, praktyczne działanie, realną ocenę sytuacji, stanowczość i konsekwencję.
Wybrane w pierwszym etapie przez 12-osobowe jury konkursu projekty plakatów pokazane zostaną na wystawie w krakowskim Barbakanie podczas 3. Festiwalu Plakatu Reklamowego (24.04. – 18.05. 2008 roku).
Laureaci konkursu otrzymają nagrody pieniężne (12 tys., 8 tys., 6 tys. oraz trzy wyróżnienia po 1,5 tys. zł.), a jedna z wybranych prac weźmie udział w ogólnopolskiej kampanii na rzecz trzeźwości latem 2008 roku.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
Plakaty Jana Romana Kalarusa: Trzeźwe plakaty
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie
-
28.08.2023
Pełnometrażowy komiks „42 dni” o przemysłowym chowie kurczaków