Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej ogłosiła kolejny konkurs na projekt plakatu szerokoformatowego. Jego temat związany jest z trwającą w mediach od 2006 roku kampanią społeczną promującą trzeźwość pod nazwą „Prowadzę – jestem trzeźwy”.
Zadaniem uczestników jest zaproponowanie plakatu, który ma tworzyć pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęcać kierowców i pasażerów do odważnego promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Ma budować modę na trzeźwy, zdrowy styl życia, rozsądne, praktyczne działanie, realną ocenę sytuacji, stanowczość i konsekwencję.
Wybrane w pierwszym etapie przez 12-osobowe jury konkursu projekty plakatów pokazane zostaną na wystawie w krakowskim Barbakanie podczas 3. Festiwalu Plakatu Reklamowego (24.04. – 18.05. 2008 roku).
Laureaci konkursu otrzymają nagrody pieniężne (12 tys., 8 tys., 6 tys. oraz trzy wyróżnienia po 1,5 tys. zł.), a jedna z wybranych prac weźmie udział w ogólnopolskiej kampanii na rzecz trzeźwości latem 2008 roku.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
Plakaty Jana Romana Kalarusa: Trzeźwe plakaty
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS