Instytut Fundraisingu ogłasza konkurs na nazwę bezpłatnych, cyklicznych spotkań fundraisingowych dla organizacji pozarządowych. Zadaniem jest wymyślenie nazwy, która będzie krótka, pomysłowa i związana z fundraisingiem. Na zwycięzcę czeka nagroda. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 12 czerwca.
Instytut Fundraisingu organizuje bezpłatne spotkania, przeznaczone dla pracowników organizacji pozarządowych. Podczas kilkugodzinnych spotkań, uczestnicy będą mieć okazję do wymiany doświadczeń w zakresie nowoczesnych metod i narzędzi zbierania funduszy oraz marketingu w NGO. W czasie spotkań przewidziany będzie czas na prelekcje najlepszych fundraiserów w Polsce, debaty oraz krótkie warsztaty. Spotkania będą odbywać się cyklicznie, raz w miesiącu. Projekt rozpoczyna się w lipcu w Warszawie. Temat pierwszego spotkania to: „Jak zebrałem swoje pierwsze 30000 złotych z fundraisingu?”.
Propozycje nazwy można zgłaszać wysyłając e-maila na adres kontakt@i-fr.pl, w tytule wpisując „Konkurs”. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres. Na zgłoszenia czekamy do 12 czerwca do godziny 24:00. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.
Nagrodą główną w konkursie jest książka „Marketing Robin Hooda. Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit”, autorstwa K. Andresen. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 16 czerwca na stronie internetowej Instytutu Fundraisingu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS