Do 18 grudnia można przesyłać zgłoszenia do drugiej edycji międzynarodowego konkursu IAA Responsibility Award. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Celem przedsięwzięcia jest propagowanie odpowiedzialnej społecznie komunikacji marketingowej. Konkurs jest okazją do pokazania roli branży reklamowej angażującej się w rozwiązywanie ważnych dla społeczeństw problemów. Docenienie tej aktywności jest jednocześnie zachętą i zaproszeniem do doskonalenia komunikacji marketingowej i prowadzenia jej zgodnie z założeniami CSR.
Kampanie zgłaszać można w kategoriach odpowiadających zastosowanym mediom. Przyznana zostanie także nagroda Grand Prix dla kampanii, która zyska największe uznanie jury złożonego z międzynarodowych ekspertów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS