Fundacja Plantacja Sztuki ogłosiła otwarty konkurs skierowany przede wszystkim do młodych projektantów wzornictwa przemysłowego, grafików, studentów uczelni artystycznych i kierunków projektowych oraz osób i firm zajmujących się szeroko pojętym dizajnem, na opracowanie koncepcji identyfikacji wizualnej fundacji.
Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji identyfikacji wizualnej Fundacji Plantacja Sztuki składającej się z logotypu oraz przykładowych projektów: druków informacyjnych, folderu informacyjnego, strony WWW, ukazujących całościowy zamysł projektanta.
Projekt identyfikacji powinien być atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny, a zarazem niedrogi w produkcji. Powinien formalnie bądź symbolicznie nawiązywać do działalności Fundacji, którą jest przede wszystkim promowanie i upowszechnianie polskiej i zagranicznej sztuki współczesnej oraz jej autorów.
Nagrodą w Konkursie jest zlecenie wykonania, wg nadesłanego szkicu, dzieła za wynagrodzeniem w wysokości 10 000 brutto.
Pytania dotyczące regulaminu Konkursu należy przekazywać w formie pisemnej pocztą elektroniczną na adres: m.eksner@plantacja.org.pl
Ważna jest oryginalność, autentyczność i wyjątkowość. Organizatorzy konkursu zalecają przy projektowaniu brać pod uwagę możliwość zastosowania zupełnie nietypowych materiałów i wszelkich eksperymentalnych pomysłów.
Rejestracja uczestników konkursu trwa do 15.09.2008, a termin nadsyłania prac mija 30.09.2008.
Prace oceniać będzie jury w składzie:
Jerzy Porębski – ASP Warszawa
Bogna Świątkowska – Bęc Zmiana
Rene Wawrzkiewicz – mama*studio
Dawid Korzekwa – ASP Katowice
Wojtek Eksner – Plantacja Sztuki
Regulamin konkursu, karta zgłoszenia oraz brief dostępne są na stronie www.plantacja.org.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce