Jak powinien wyglądać nadruk na koszulce promującej Wrocław? W ramach starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury, instytucja kultury Wrocław 2016 przy wsparciu Wrocławskiego Akcjonariatu Kultury organizuje konkurs na projekt nadruku „Wrocław 2016”. Projekty graficzne można przesyłać do 20 lutego.
W wydarzeniu mogą wziąć udział graficy amatorzy oraz profesjonaliści. W ramach zgłoszenia powinni przedstawić projekt nadruku na koszulkę promującą wrocławską kandydaturę do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w roku 2016. Dopuszczalne jest wykorzystanie wizerunków osób, charakterystycznych miejsc oraz budynków Wrocławia oraz Dolnego Śląska.
Każdy projekt musi zawierać logo Wrocławia 2016 wraz ze stemplem „kandydat”. Znaki w różnych wersjach dostępne jest na stronie internetowej www.wro2016.pl w zakładce „Banery i Logotypy”.
Na zwycięzców czekają nagrody: główna – netbook ASUS, dwa wyróżnienia – cyfrowe aparaty fotograficzne Olympus, nagrody pocieszenia – książki.
Więcej informacji znajduje się na stronie organizatora.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS