logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na artykuł o CSR
19.01.2016
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na artykuł o CSR



Rozpoczęła się 6. edycja konkursu dla dziennikarzy i ekspertów piszących o CSR – Pióro odpowiedzialności. Pierwszy etap konkursu obejmuje rejestrację artykułów przez formularz dostępny na stronie: odpowiedzialnybiznes.pl/pioro. Termin przesyłania zgłoszeń mija 29 lutego. Organizatorem konkursu jest Form Odpowiedzialnego Biznesu. Osoby prywatne, firmy, redakcje czy organizacje pozarządowe mogą do końca lutego przesyłać zgłoszenia artykułów poświęconych tematowi społecznej odpowiedzialności biznesu.

Nagrody za najlepsze artykuły przyznawane są w trzech kategoriach. Dwie pierwsze dotyczą zawodowych dziennikarzy i ich publikacji:

  • artykuł prasowy – media drukowane, 
  • artykuł prasowy – media elektroniczne.

A ostatnia kategoria – artykuł ekspercki – media elektroniczne i drukowane – obejmuje teksty ekspertów, czyli osób, które nie są dziennikarzami, ale ze względu na swoją wiedzę z zakresu CSR podejmują ten temat na łamach prasy.

Następnie zgłoszone prace podlegają ocenie jury konkursu, w skład którego wchodzą specjaliści CSR, ale także dziennikarze, w tym ubiegłoroczni laureaci oraz reprezentanci świata nauki. Artykuły otrzymują punkty za:

  • zgodność pracy z celem i tematyką konkursu,
  • walory merytoryczne,
  • kompletność i rzetelność informacji,
  • styl,
  • kreatywność,
  • innowacyjność (np. odwaga podjęcia nowego/trudnego tematu).

Konkurs organizowany jest od 6 lat. Jego celem jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy i ekspertów tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 31 marca br. w Warszawie podczas ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2015. Dobre praktyki”.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek