Konkurs Media Trendy składa się z dwóch części. „Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów” to część, w której nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania kanałów komunikacji w kampaniach reklamowych.
Kategorie Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów:
– Innowacyjne wykorzystanie mixu mediów
– Innowacyjne wykorzystanie telewizji
– Innowacyjne wykorzystanie radia
– Innowacyjne wykorzystanie kina
– Innowacyjne wykorzystanie prasy
– Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej
– Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych
– Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej
– Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów
– Innowacyjne wykorzystanie mediów w marketingu społecznym
„Konkurs Innowacji w Mediach” ma na celu wyróżnienie, powstałych z inicjatywy mediów, przedsięwzięć o charakterze marketingowym, mających na celu uatrakcyjnienie zawartości programowej lub oferty reklamowej.
Kategorie Konkursu Innowacji w Mediach:
– Autopromocja i promocja medium
– Niekonwencjonalne wykorzystanie medium
– Innowacyjna zmiana
– Marketing Społeczny (W tej kategorii mass media mogą zgłaszać do konkursu własne lub realizowane przy współudziale partnerów komercyjnych akcje, których celem jest propagowanie wiedzy, profilaktyki społecznej lub zbieranie środków na cele społeczne – zbiórka darów, pieniędzy i innej pomocy o charakterze charytatywnym. Zgłoszenie w tej kategorii jest bezpłatne.)
– Debiut roku
Media Trendy 2009 poszerzono o nową kategorię – Young Media Lions. Nagrodą dla mediaplannerów poniżej 28 roku życia jest wyjazd na festiwal reklamy do Cannes.
Przyznana zostanie również nagroda Grand Prix Media Trendy, nagroda Young Media Lions oraz nagrody specjalne konkursu Media Trendy: Człowiek Roku w mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym.
Ogłoszenie wyników konkursu Media Trendy nastąpi w trakcie gali 23 marca. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mediatrendy.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS