logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs dla firm kruszących bariery
17.04.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs dla firm kruszących bariery



12 kwietnia zainaugurowana została Kampania  na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych, której elementem jest Konkurs dla firm, instytucji i organizacji angażujących się w problematykę osób niepełnosprawnych Lodołamacze. To już siódma edycja inicjatywy, której organizatorem jest Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych.

Patronem wydarzenia jest Małżonka Prezydenta RP Anna Komorowska. Ambasadorem Konkursu – Zbigniew Zamachowski. W kampanię w poszczególnych regionach jako ambasadorowie zaangażowali się m. in. Stan Borys, Piotr Kupicha z zespołem Feel, Monika Kuszyńska, Anna Rogowska, Renata Mauer-Różańska, Mietek Szcześniak, Zbigniew Wodecki, Zespół Lombard.

Konkurs adresowany jest do firm, instytucji, organizacji zatrudniających osoby niepełnosprawne.  Nie jest istotny zakres działania, ani wielkość podmiotu. Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie formularza zgłoszeniowego do 31 lipca br. W pierwszym Etapie niezależne Kapituły dokonają analizy i wyłonią finalistów regionalnych. Zwycięzcy przejdą automatycznie do Centralnego Etapu Konkursu, w którym wyłonieni zostaną ogólnopolscy Lodołamacze 2012.

Konkurs Lodołamacze wyróżnia przede wszystkim, to, że nagradza podmioty decydujące się na zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Lodołamacze, to również propozycja dla tych, którzy z problematyką osób niepełnosprawnych w pracy jeszcze się nie zetknęli, by poprzez wymianę doświadczeń  mogli się przekonać, że niepełnosprawni są pracownikami zaangażowanymi w sprawy firmy. Statuetki Lodołamacza wręczone zostaną w trzech kategoriach: Zakład Pracy Chronionej, Otwarty Rynek Pracy oraz Pracodawca Nieprzedsiębiorca.

Dotychczas w Konkursie udział wzięło 1915 firm, instytucji i organizacji. Wśród laureatów w ubiegłym roku znaleźli się również: Limatherm Components Sp. z o.o.; Spółdzielnia Inwalidów PRESPO; Jednostka Innowacyjno Wdrożeniowa „JUMPE” Jędryczek; Kujawska Fabryka Maszyn Rolniczych Sp. z o.o.; Laboratorum Cogito Sp. z o.o; Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy; Urząd Miejski w Kaliszu; Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym.

Więcej informacji na stronie www.lodolamacze.info.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek