logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
12.08.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kultura i sztuka

Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty



Ogromne zainteresowanie twórców z całego świata Konkursem Art Moves – organizatorzy otrzymali prace z 71 krajów świata. W tym roku konkurs odbywał się pod hasłem „Miłość czy nienawiść? Prawda czy fałsz? Co warto docenić w niepewnych czasach”. Znamy już laureatów konkursu – zwycięzcę oraz wyróżnione prace.

Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves to jedyny na świecie festiwal sztuki billboardowej, który od 15 lat prezentuje i promuje tę kategorię sztuki publicznej. W ramach festiwalu w przestrzeni Torunia prezentowane są prace artystów z całego globu, poruszające ważne, aktualne tematy. W tym roku na nośnikach, które zwykle wykorzystywane są do prezentacji reklam: billboardach, citylightach i ekranach LED, zaprezentowane zostaną prace artystyczne, odnoszące się do tematu przewodniego całej imprezy: „Miłość czy nienawiść? Prawda czy fałsz? Co warto docenić w niepewnych czasach”.

image by Alireza Nosrati

Tematy corocznych edycji festiwalu wybierane są w taki sposób, by korespondowały z procesami i zjawiskami społecznymi, kształtującymi współczesny, globalny świat. Ogromne zainteresowanie konkursem i festiwalem wskazuje na wielki potencjał, jaki tkwi w idei imprezy oraz w przestrzeni publicznej – miejscu, które służy tu pogłębionej refleksji i komunikacji społecznej.

W tym roku artyści zostali zaproszeni do twórczej interpretacji hasła: „Miłość czy nienawiść? Prawda czy fałsz? Co warto docenić w niepewnych czasach?”. Na konkurs wpłynęło 736 prac, nadesłanych przez ponad 400 artystów z 71 krajów świata, m.in. Argentyny, Uzbekistanu, Filipin, czy Mongolii. Wyjątkowo dużo prac napłynęło z Chin i Tajwanu.

image by Burak Sahin

Jury w składzie:
Adam Niklewicz
/ artysta / North Haven, Connecticut, USA
Mark Titchner / artysta / Londyn, Wielka Brytania
Małgorzata Augustyniak / historyk sztuki, wiceprezes zarządu AMS SA / Warszawa, Polska
Joanna Górska / artystka, kurator, dyrektor artystyczny Festiwalu Art Moves / Toruń
za najbardziej interesującą pracę uznało projekt Michała Stachacza z Polski i właśnie do niego powędruje Główna Nagroda Konkursu w wysokości 4000 PLN:

image by Michał Stachacz

Ponadto wyróżnienia otrzymały prace następujących artystów:
Chia Hsiang Lee / Tajwan
Alireza Nosrati / Iran (patrz wyżej)
Wei Su / Kanada
Burak Sahin / Turcja (patrz wyżej)
Junjun Fan / Chiny

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.artmovesfestival.org,
na FB: https://www.facebook.com/ArtMovesFestival i na Instagramie: #artmovesfestival

Festiwal jest współfinansowany z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego i ze środków Gminy Miasta Toruń.

art moves festiwal outdoor billboard edukacja kultura Galeria Rusz citylight ekran LED


Nazwa wydarzenia:
15. Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves
Tematy:
Edukacja, Kultura i sztuka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Galeria Rusz
Media:
outdoor – billboard, citylight, ekran LED
Hasło kampani:
#artmovesfestival





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek