logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Koniec nieskończoności
29.07.2012
Tematy: Kreacje / printy

Koniec nieskończoności



Łańcuch życia nie jest nieskończony, chociaż taki właśnie się wydaje. Niektóre ptaki, ryby i drzewa zginą bezpowrotnie. Barierą nie do pokonania dla przyrody okazała się niszczycielska działalność człowieka.

Z okazji tegorocznego Dnia Ziemi Earth Day Canada (EDC) przygotowała kampanię pod hasłem „It doesn’t have to end like this” (To nie musi się tak skończyć). Każda z trzech keacji przypomina malarską akwarelę i w alegoryczny sposób opowiada o  końcu nieskończoności. Ryby, ptaki i drzewa nie przetrwają, cykl życia w pewnym momencie się skończy – ostrzegają plakaty.

Kampanii nie można z pewnością odmówić walorów artystycznych. Grafiki wykonane przez Kareenę Zerefos są bardzo subtelne i przyciągają uwagę widza. Ciekawy jest też pomysł wykorzystania znaku matematycznego w kreacjach dotyczących ochrony środowiska. Dyskusyjne i nie do końca jasne jest jednak samo przesłanie kampanii. Nie musi kończyć się tak, czyli jak? Trudno nie zgodzić się z tym, że budowa miast prowadzi do wylesiania, które pozbawia ptaków ich naturalnych siedlisk, ale kampania EDC nie daje żadnej sugestii, jak to, trwające od setek lat zjawisko, ukrócić.

Earth Day Canada to założona w 1990 roku organizacja charytatywna, promująca wśród Kanadyjczyków wiedzę i rozwiązania, służące poprawie stanu środowiska. Zajmuje się też organizacją obchodów związanych z Dniem Ziemi, który jest obchodzony w momencie równonocy wiosennej (ich elementem jest Międzynarodowy Dzień Matki Ziemi, który przypada na 22 kwietnia).
Jacek
Czerwiński








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek