logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Koniec bajki
15.09.2009
Tematy: Kampanie, Chile, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Koniec bajki



Postrzelona Królewna Śnieżka i zadrapany Czerwony Kapturek to matki, które zanim zostały tak potraktowane przez swoich partnerów, czytały dzieciom bajki. W Chile trwa kampania tamtejszego oddziału Amnesty International przeciwko przemocy domowej. Reklamy pokazujące dziecięcy punkt widzenia związany z pojawieniem się w domu ojca – wyrwanie ze świata baśni, ale też kres rodzinnego spokoju, ciepła, bezpieczeństwa, wspólnego spędzania czasu, w końcu przeżycie traumatycznego wydarzenia – mają zmobilizować odbiorców do informowania o widzianych lub domniemanych przypadkach stosowania przemocy.

Choć fotografie wydają się zbyt wystylizowane i modowe, to trudno odmówić reklamom trafności.



Nazwa kampanii:
Denounce
Czas:
2009.9.7 - 2009.9.30
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Unitas/RNL (Santiago)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Mom was reading me a tale, till daddy came back... Violence against women is violation of human rights. Denounce





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek