Zacięte wyrazy twarzy, podwinięte rękawy, zaciśnięte pięści, złamany w nerwach ołówek. Chwilę potem mężczyźni, w towarzystwie jeszcze jednej osoby, spokojnie zasiadają przy stole.
"Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji" – pod takim hasłem rusza ogólnopolska kampania Ministerstwa Gospodarki mająca zachęcić polskich przedsiębiorców do polubownego rozwiązywania sporów biznesowych.
Najczęstszą drogą rozstrzygania konfliktów biznesowych w Polsce są negocjacje – dwustronne rozmowy bez pośrednika, z których korzysta 40,6% przedsiębiorców oraz droga sądowa, którą wybiera 39,9% z nich. Zdecydowanie rzadziej kadra zarządzająca decyduje się na mediacje (12,2%) oraz arbitraż (7,3%) (Źródła: Portfel należności polskich przedsiębiorstw, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i Krajowy Rejestr Długów, 2014; Przedsiębiorcy wobec pozasądowych form rozstrzygania sporów gospodarczych. Ministerstwo Gospodarki, 2013) Celem kampanii jest zbudowanie kontekstu mediacji jako pełnoprawnej i równorzędnej do drogi sądowej formy rozstrzygania sporów oraz sprowokowanie do konkretnego działania – skorzystania z Centrów Arbitrażu i Mediacji.
Kluczem zaproponowanej przez nas kreacji jest słowo SIŁA. Wielu mediacje kojarzą się z metodą niepewną i niedającą gwarancji rozwiązania konfliktu. Naszą kreacją chcemy skojarzyć mediacje ze skutecznością i szybkością. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać do załatwiania spraw "po męsku" – mówi Paweł Prochenko, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Od 10 sierpnia na antenach TVP, TVN i Polsatu można zobaczyć spot telewizyjny. Kampania, która potrwa do końca września 2015 r. obejmuje również reklamy w prasie i Internecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę