Tematyka kryzysu wkracza też, co oczywiste, do kampanii społecznych. Jedną z negatywnych konsekwencji obecnej sytuacji gospodarczej w Stanach Zjednoczonych jest liczba osób zmuszonych z powodu konfiskaty mienia do zamieszkania na ulicy. Codziennie, w amerykańskich mediach mówi się o nieszczęśliwych rodzinach, które musiały opuścić swój dom ze względu na niemożliwe do spłacenia długi. Nie mówi się jednak o równie tragicznym losie zwierząt, które pozostają zostawione same sobie, gdy ich właściciele muszą odjechać.
Phil Jones, dyrektor artystyczny agencji Wray Ward z miasta Charlotte przejął się losem porzuconych zwierząt. O swoim pomyśle na pomoc im mówi: „To był jeden z tych momentów, kiedy myślisz 'aha’ po przeczytaniu artykułu w gazecie. Human Society of Charlotte jest jednym z naszych klientów, więc pomyślałem, że możemy coś na to wspólnie poradzić”.
Ambientowa kampania polegała na postawieniu przed siedzibą Human Society of Charlotte domku dla psa, z zamkniętym deską wejściem, z napisem „Foreclosure” (Zajęcie mienia). Obok domku ustawiono skrzynkę, podobną do tych, jakie można znaleźć przy domach wystawionych na licytację. Zamiast standardowych informacji o domach do kupienia w okolicy, znajduje się tam lista porzuconych zwierząt czekających na adopcję.
Domek pozostanie przed siedzibą organizacji do momentu poprawy pogody, potem będzie zabierany do uczęszczanych miejsc Charlotte oraz na wydarzenia, w które zaangażowana będzie organizacja.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa