Zaczynając od zaskakującej ekspresji emocjonalnej bohaterów, przez rodzinną fabułę, przerysowane charaktery, na kilkunastominutowych układach choreograficznych kończąc – produkcje rodem z Bollywood potrafią wprawić mieszkańca Starego Kontynentu w konsternację. Kompozytor Rupert Fernandes i wokalista Vijay Prakash stworzyli dzwonek telefonu komórkowego na potrzeby kampanii promującej profilaktykę HIV/AIDS prowadzonej przez BBC World Service. W warstwie tekstowej postawili na prostotę i całą uwagę poświęcili komplikowaniu linii melodycznej. Patent okazał się sukcesem. Już 3 tygodnie po emisji kampanii blisko 270 tys. osób odbierało telefon komórkowy przy akompaniamencie piosenki Kondom, kondom, kondom. Ten, kto zrozumie, ten będzie zwycięzcą – głosi hasło kampanii. Łatwo powiedzieć.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat