Zaczynając od zaskakującej ekspresji emocjonalnej bohaterów, przez rodzinną fabułę, przerysowane charaktery, na kilkunastominutowych układach choreograficznych kończąc – produkcje rodem z Bollywood potrafią wprawić mieszkańca Starego Kontynentu w konsternację. Kompozytor Rupert Fernandes i wokalista Vijay Prakash stworzyli dzwonek telefonu komórkowego na potrzeby kampanii promującej profilaktykę HIV/AIDS prowadzonej przez BBC World Service. W warstwie tekstowej postawili na prostotę i całą uwagę poświęcili komplikowaniu linii melodycznej. Patent okazał się sukcesem. Już 3 tygodnie po emisji kampanii blisko 270 tys. osób odbierało telefon komórkowy przy akompaniamencie piosenki Kondom, kondom, kondom. Ten, kto zrozumie, ten będzie zwycięzcą – głosi hasło kampanii. Łatwo powiedzieć.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy