logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kondom w komórce
21.08.2008
Tematy: Kampanie, Indie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kondom w komórce

Your browser does not support the video tag.


Międzynarodowy hit – ”Kondom, kondom, kondom!” – to radosny sygnał komórki nazwany Condom a Capella. Melodia ta jest elementem kampanii społecznej promującej bezpieczny seks i od miesiąca jest hitem w Indiach. Dźwięk w ciągu 3 tygodni od uruchomienia kampanii ściągnęło 270 tys. właścicieli telefonów komórkowych z Indii i całego świata, a stronę www.condomcondom.org, gdzie można go pobrać, odwiedziło już ponad 2 miliony internautów.

Autorami pomysłu na kampanię są dwaj Hindusi – kompozytor Rupert Fernandes i wokalista Vijay Prakash. Akcja jest częścią kończącej się 3-letniej kampanii multimedialnej prowadzonej przez BBC World Service Trust, a sponsorowanej przez Fundację Melindy i Billa Gatesów. Liczba osób zakażonych HIV w Indiach wynosi 2,4 mln. UNAIDS podaje, że zaledwie jedna trzecia badanych młodych Hindusów potrafi powiedzieć jak należy zabezpieczać się przed HIV/AIDS. Temat seksu stanowi tabu, a osoby zakażone i chore są stygmatyzowane przez społeczeństwo.

Yvonne MacPherson z BBC World Service Trust podkreśla, że jest to pierwszy przypadek wykorzystania dzwonka w telefonie w kampanii społecznej. – Chcieliśmy stworzyć pretekst do dyskusji, żeby skłonić ludzi do rozmów i przełamania tabu wokół prezerwatyw. Chcemy aby prezerwatywy były postrzegane jak każdy zdrowy produkt.



Nazwa kampanii:
Condom
Czas:
2008.8.15
Nadawca:
BBC World Service Trust
Media:
Internet, telewizja, radio, kina
Wykonawca:
BBC World Service Trust
Adresaci:
Właściciele telefonów komórkowych
Hasło kampani:
Jo samjha wohi sikander (Ten, kto zrozumie, ten będzie zwycięzcą)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek