logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  15.10.2009

Komin czy ryba



Choć widok ogromu aut na ulicach miast nie dziwi, to umiejscowienie samochodu pośród parkowych alei może zaskoczyć. Szczególnie nadmuchanego. Taką instalację w ramach kampanii „Więcej znaczy mniej” zrealizowała agencja LewLaraTBWA, z okazji obchodzonego 22 września Dnia Bez Samochodu.

Akatu Institute for Conscious Consumption, brazylijska organizacja, na której zlecenie powstała tegoroczna kampania, chciała w ten sposób zwrócić uwagę na problem zanieczyszczenia środowiska. W jednym z największych parków miejskich São Paulo ustawiono nadmuchiwany samochód rzeczywistych rozmiarów. Obecność samochodu wśród parkowej zieleni jest ilustracją wszechobecności ruchu samochodowego, pokazuje jak zdominował on codzienne życie.

Jak podkreślają organizatorzy akcji, celem kampanii nie jest wyłącznie zachęcenie do jednorazowej rezygnacji z korzystania z samochodu, a zwiększenie świadomości obywateli w zakresie ochrony środowiska. Dlatego akcję ambientową uzupełniała kampania prasowa – reklamy w trzech odsłonach nawiązujące do instalacji przedstawiały kontrasty: niepożądane przedmioty vs. elementy przyrody. Połączenie dwóch przedmiotów na każdej kreacji podkreśla zależności istnienia obu form – jak mówią hasła kampanii – „More cars. Less clean air.” (Więcej samochodów. Mniej czystego powietrza.), „More cities. Less forests” (Więcej miast. Mniej lasów.) oraz „More pollution. Less life.” (Więcej zanieczyszczeń. Mniej życia.) – zwiększenie „ludzkiego” składnika krajobrazu jest zagrożeniem dla przyrody.
M. Woźniak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek