logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kolekcja na koniec świata
23.06.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Meksyk, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka

Kolekcja na koniec świata



The North Face, firma specjalizująca się w produkcji odzieży i akcesoriów outdoorowych, przygotowała kolekcję przeznaczoną na zupełnie wyjątkową okazję, a mianowicie – na koniec świata. Biorąc pod uwagę tempo zmian klimatycznych oraz coraz bardziej przyspieszające globalne ocieplenie, już niebawem pojawi się zapotrzebowanie na ubrania pozwalające przetrwać katastrofalne powodzie, temperatury powyżej 50 stopni Celsjusza lub na odwrót – 60 stopni poniżej zera.

„Kolekcja na koniec świata” została zaprojektowana w oparciu o dane i prognozy naukowe oraz wsparcie sztucznej inteligencji, i – trzeba przyznać – prezentuje się wyjątkowo efektownie. Choć jej twórcy sami przyznają, że mają nadzieję, iż poszczególne modele nigdy nie powstaną w rzeczywistości.

W ramach walki ze zmianami klimatycznymi, wydano limitowaną edycję 2050 NFT w Metaverse – fundusze uzyskane dzięki sprzedaży poszczególnych elementów kolekcji przekazano jako darowiznę na rzecz organizacji pozarządowej Pro Natura Mexico.

moda Ekologia i środowisko kultura Meksyk globalne ocieplenie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji odzież ubrania klimat zmiany klimatyczne kryzys klimatyczny katastrofa klimatyczna


Nazwa kampanii:
Global Warming Series
Czas:
2023.4
Nadawca:
The North Face
Wykonawca:
Wunderman Thompson Mexico





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek