logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kolejny przegląd kampanii społecznych we Wrocławiu
21.06.2013
Tematy: Wydarzenia

Kolejny przegląd kampanii społecznych we Wrocławiu



Kolejna emisja Pokazu Społecznej Super Mocy, czyli przeglądu polskich kampanii społecznych, odbędzie się 26 czerwca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego na ul. Joliot-Curie 15. Wstęp jest wolny, rozpoczęcie wydarzenia będzie miało miejsce o godz. 17:00.

Dyskusję z publicznością oraz gośćmi online i offline poprowadzą Tomek Kudła i Bartek Idzikowski z bloga studiumprzypadku.com oraz Kasia Demitrewicz z Wrocławskiego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR3. Gościem offline będzie Marek Dorobisz – dyrektor departamentu kreacji w Lemon Sky – agencji interaktywnej 2012 roku, związany z branżą reklamy od ponad 13 lat. Podzieli się swoim doświadczeniem w ATL oraz zintegrowanej komunikacji strategiczno-kreatywnej i pracy z NGO’sami. Gośćmi online będą Jacek Maciejewski -dyrektor kreatywny H-Warsaw, pracował dla polskich i międzynarodowych marek. Współautor kampanii Fundacji Rak’n’Roll; Łukasz Kościuczuk – kierownik Działu Promocji i Fundraisingu Fundacji SYNAPSIS; Jarosław Lipszyc – Prezes fundacji Nowoczesna Polska; Marta Skotnicka – Koordynatorka projektu „Przyszłość prawa autorskiego” oraz Kinga Jakubowska – prezes Fundacji Legalna Kultura, realizującej kampanię Legalna Kultura.

Publiczność pierwszego Pokazu Społecznej Super Mocy, w ramach Dolnośląskiego Forum Organizacji Pozarządowych i Aktywności Społecznej 2013, wyróżniła Timecode za MAFIĘ DLA PSA (dla Fundacji Przytul Psa). Wywiady z goścmi specjalnymi premiery można obejrzeć na YouTube.

„Pokaz Społecznej Super Mocy” jest częścią projektu o tej samej nazwie, realizowanego przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella”, współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Partnerami przeglądu są Hala Stulecia, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Kino Nowe Horyzonty. Patroni medialni to TVP Wrocław, Radio Wrocław, Gazeta Wrocławska, Słowo Wrocławian, iTVwro, a także portal kampaniespoleczne.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek