logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Portugalia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  13.05.2016

Kolejna pierwsza randka

Your browser does not support the video tag.


Prawdziwie filmowa scena – kobieta oraz mężczyzna siedzą w eleganckiej restauracji i rozmawiaja. Ona opowiada mu o tym, gdzie mieszka, o swoim psie, dzieciństwie a potem prosi go do tańca. Wszystko wygląda pięknie i szczęśliwie, ale niestety kryje się za tym dramat.

Spot przygotowany przez agencję DLV BBDO dla Portugalskiego Stowarzyszenia Alzheimera przedstawia kobietę, której ojciec jest chory na tę chorobę. Za kazdym razem, gdy się spotykają musi opowiadać mu ona o sobie, zupełnie jakby widzieli się pierwszy raz w życiu. Sytuacja, w jakiej postawione są osoby, zarówno chore na Alzheimera, jak i ich najbliżsi jest niezwykle trudna i frustrująca ze względu na zanik pamięci.

Kampania  pokazuje, że nawet drobne gesty takie jak wspólny taniec czy wyszeptanie słów "Kocham Cię tato" dają poczucie bezpieczeństwa i nadzieję, że się ich nie utraciło na zawsze. Chcieliśmy przedstawić emocje i uczucia członków rodizcn innym osobom, a poprzez empatię zachęcić do wsparcia Stowarzyszenia – powiedział przedstawiciel agencji DLV BBDO. Pierwsza randka, podczas której kobieta otwarcie opowiada o sobie, okazuje się, że nie jest z jej nową sympatią, lecz z jej ojcem. Delikatna i wzruszająca historia o codziennym życiu.

Hasło kampanii "It’s great to meet someone new everyday, unless you are forced to" ("Dobrze jest każdego dnia poznawać kogoś nowego, o ile nie jest się do tego zmuszonym") kładze nacisk na osoby z chorą Alzheimera, podczas gdy w spocie więcej uwagi poświęcono córce chorego, bardziej przedstawiono jej uczucia i emocje jej towarzyszące.

Celem kampanii jest nie tylko przedstawienie historii, która ma wzbudzić refleksję w odbiorcy, ale także pokazać z czym muszą sobie radzić na co dzień osoby chore na Alzheimera, jak i ich rodzina, najbliżsi. Twórcy mają nadzieję, że odbiorcy będą rozpowszechniać spot w internecie oraz wesprą stowarzyszenie finansowo.

Na temat kampanii przedtsawiciel stowarzyszenia wypowiedział się w następujący sposób: Sądzimy, że kampania jest skierowana do każdego, ponieważ każdy wszyscy posiadają ojca, znajomego czy wujka, a ta historia opowiada o więzi jaką z nimi posiadamy i w jaki sposób choroba Alzheimera może na nią wpłynąć.

Joanna Grams


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
First date
Czas:
2016.4.29
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Alzheimer Portugal
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DLV BBDO, Milan, Italy
Adresaci:
Osoby, których bliscy moga być narażeni na chorobę Alzheimera
Hasło kampani:
It’s great to eet someone new everyday, unless you are forced to (Dobrze jest każdego dnia poznawać kogoś nowego, o ile nie jest się do tego zmuszonym)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek