W belgijskim centrum handlowym, wzruszeni przechodnie zatrzymują się na moment, słysząc pierwszy wers znanej kolędy: „Silent night” („Cicha noc”). Po chwili do ich uszu dociera następna linijka tekstu: „Getting high / With our peers / Stole some beers” („Jesteśmy na haju, razem ze znajomymi ukradliśmy kilka piw”). Część słuchaczy się śmieje, inni są zdezorientowani, wszyscy zaskoczeni. Dalej jest jeszcze ciekawiej, bo „kolęda” opowiada o wąchaniu kleju w szkołach podstawowych, wyzwiskach pod adresem „rudzielców”, zastraszaniu i kradzieżach, które zdarzają się już wśrod najmłodszych. W ten niekonwencjonalny sposób belgijska organizacja De Opvoedingslijn, która na co dzień pomaga rodzicom rozwiązywać problemy wychowawcze, apeluje do nich by zwracali się o pomoc do specjalistów.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne