logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  12.07.2018

Kogo zaboli, a komu przyniesie zdrowie?



Czy można wyobrazić sobie większą porażkę niż drwiny kibiców po przegranym meczu?
Kampania społeczna„Nie bądź jak Neymar, nie udawaj, nie symuluj –  nie wzywaj karetki”, wykorzystująca wizerunek „hipochondrycznego” Brazylijczyka musiała go nieźle zaboleć…
Jakich komentarzy spodziewać się mogą organizatorzy kampanii – instytucja INEM walcząca z bezpodstawnym wzywaniem pogotowia ratunkowego w Portugalii?
„Kampania z wykorzystaniem wizerunku Neymara jest fajna. Dotyka prawdziwego problemu, ma dobry pomysł i w przewrotny sposób wykorzystuje wizerunek znanej osoby. Napisały o niej branżowe portale i zdobyła uznanie w mediach społecznościowych. Aż prosi się o jakąś małą nagrodę na jednym z licznych konkursów kreatywnych. Nie pasuje mi tylko jedna mała rzecz – obawiam się, że w rzeczywistości nie będzie działać. Pomińmy fakt, że kampania kpi z własnej grupy docelowej i to nigdy nie jest dobre posunięcie. Wyobraźmy sobie, w jakich okolicznościach emocjonalnych wzywa się karetkę. Wydaje mi się, że żaden z autorów kampanii się nad tym nie zastanowił. „Boli mnie w klatce piersiowej i nie mogę oddychać, ale nie będę jak Neymar, na pewno nic mi nie jest.” albo „Babcia leży w kuchni i nie ma z nią kontaktu. Nie będziemy dzwonić po pogotowie, na pewno robi Neymara”. Karetki nie wzywa się dla zabawy, kiedy dzwonisz po pogotowie naprawdę wierzysz, że coś jest bardzo nie w porządku i samodzielnie nie dasz rady. Ci nieliczni, którzy jednak wzywają karetkę i symulują, bo brakuje im towarzystwa – no cóż – lepiej postarać się zrozumieć, dlaczego tak robią i wskazać im inny sposób rozwiązania problemów niż z nich kpić.
Autor wypowiedzi: dyrektor kreatywny agencji Ambasada BC –  Witold Koroblewski
Szczegółowe informacje o kampanii znajdują się TUTAJ







polecamy ─── 27.01.2021

Covidman i… inne niebezpieczeństwa


Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.03.2021

    82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki


  • 19.12.2020

    43% Polaków odczuło w ostatnim czasie pogorszenie nastroju


  • 10.06.2020

    Jak wspierać dzieci podczas epidemii koronawirusa


  • 03.06.2020

    Od Solara do Opola


  • 27.04.2020

    Czas intuicji


  • 16.04.2020

    Pandemia COVID-19 to doskonały moment na rzucenie palenia i wapowania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek