Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 19.09.2022
Kod ratunkowy
Szacuje się, że w skali globalnej jedno na siedem dzieci doświadcza fizycznego, emocjonalnego bądź seksualnego nadużycia ze strony rodziców. W ogromnej liczbie przypadków ofiary nie mają do kogo się zwrócić o pomoc albo nie wiedzą, jak to zrobić. Z drugiej jednak strony gaming to coś, co znają doskonale, w świecie gier poruszają się z łatwością a wirtualny świat często okazuje się dla nich bardziej przyjazny niż realny.
Twórcy kampanii The Rescue Code postanowili wykorzystać tę zależność, wprowadzając do świata gamingu kod ratunkowy, za pomocą którego dzieci mogą w szybki, łatwy i – co najważniejsze – niezauważalny dla otoczenia sposób zasygnalizować, że potrzebują pomocy. Ze szczegółami projektu można się zapoznać na filmie poniżej:
Nazwa kampanii:
The Rescue Code
Czas:
2022.4
Kraje:
Indie
Nadawca:
Lifology
Media:
digital
Wykonawca:
by The Network, Mumbai, India
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family