logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kod ratunkowy
19.09.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Kod ratunkowy



Szacuje się, że w skali globalnej jedno na siedem dzieci doświadcza fizycznego, emocjonalnego bądź seksualnego nadużycia ze strony rodziców. W ogromnej liczbie przypadków ofiary nie mają do kogo się zwrócić o pomoc albo nie wiedzą, jak to zrobić. Z drugiej jednak strony gaming to coś, co znają doskonale, w świecie gier poruszają się z łatwością a wirtualny świat często okazuje się dla nich bardziej przyjazny niż realny.

Twórcy kampanii The Rescue Code postanowili wykorzystać tę zależność, wprowadzając do świata gamingu kod ratunkowy, za pomocą którego dzieci mogą w szybki, łatwy i – co najważniejsze – niezauważalny dla otoczenia sposób zasygnalizować, że potrzebują pomocy. Ze szczegółami projektu można się zapoznać na filmie poniżej:

NGO dzieci fundacja Indie edukacja rodzicielstwo walka z przemocą aplikacja gaming rodzice Komunikacja w rodzinie digital


Nazwa kampanii:
The Rescue Code
Czas:
2022.4
Nadawca:
Lifology
Media:
digital
Wykonawca:
by The Network, Mumbai, India





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek