logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kochasz mnie czy moje białe włosy?
24.05.2008
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Inne

Kochasz mnie czy moje białe włosy?

Your browser does not support the video tag.


White Gold to podstarzały rockman, którego w chwili marazmu i depresyjnych myśli o minionych latach świetności i piękności nawiedził anioł i wręczył mu białą, wypełnioną mlekiem, gitarę. Instrument przywrócił White Gold’a do życia i przyciągnął do niego Wapienne Bliźniaczki (Calcium Twins), Wholenę i Skimberly.

Oto historia nowego bohatera amerykańskiej kampanii "Got Milk?", prowadzonej od 1993 roku, zachęcającej młodych ludzi do picia mleka. Przekaz jest prosty – mleko daje energię, dzięki której można osiągnąć sukces.

Kampania składa się z 2 filmów, 6 spotów telewizyjnych, reklam prasowych i outdoorowych. Największą widownię ma w internecie (White Gold ma swój profil na Facebooku, prezentuje swoją twórczość w serwisach MySpace i YouTube). Wielkim powodzeniem w USA cieszą się czarne t-shirty z białym logo akcji oraz płyta pt. "The Best I Can Give is 2%" z mlecznymi przebojami.

Koszt kampanii wyniósł 9 milionów dolarów.



Nazwa kampanii:
Got Milk?
Czas:
2008.4.7 - 2008.12.31
Nadawca:
California Milk Processor Board
Media:
Internet, prasa, billboardy, telewizja, t-shirty
Wykonawca:
Goodby, Silverstein & Partners
Adresaci:
Amerykańska młodzież
Hasło kampani:
White Gold





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek