White Gold to podstarzały rockman, którego w chwili marazmu i depresyjnych myśli o minionych latach świetności i piękności nawiedził anioł i wręczył mu białą, wypełnioną mlekiem, gitarę. Instrument przywrócił White Gold’a do życia i przyciągnął do niego Wapienne Bliźniaczki (Calcium Twins), Wholenę i Skimberly.
Oto historia nowego bohatera amerykańskiej kampanii "Got Milk?", prowadzonej od 1993 roku, zachęcającej młodych ludzi do picia mleka. Przekaz jest prosty – mleko daje energię, dzięki której można osiągnąć sukces.
Kampania składa się z 2 filmów, 6 spotów telewizyjnych, reklam prasowych i outdoorowych. Największą widownię ma w internecie (White Gold ma swój profil na Facebooku, prezentuje swoją twórczość w serwisach MySpace i YouTube). Wielkim powodzeniem w USA cieszą się czarne t-shirty z białym logo akcji oraz płyta pt. "The Best I Can Give is 2%" z mlecznymi przebojami.
Koszt kampanii wyniósł 9 milionów dolarów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy