logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  15.02.2022

„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna



14 lutego 2022 roku, w Walentynki ruszyła kampania społeczna „Kochaj siebie. Dla zdrowia”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia.

Kampania ma charakter edukacyjny. Na stronie akcji kochajsiebie.medonet.pl umieszczono materiały poświęcone zdrowiu psychicznemu, zdrowiu fizycznemu, zdrowym nawykom żywieniowym, używkom (zwłaszcza alkoholowi) oraz konieczności wykonywania okresowych badań kontrolnych. W ramach kampanii pojawią się także quizy, akcje specjalne w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Ambasadorami akcji zostali Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski.

Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie – mówi Anna Zimny–Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl. – Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, dbanie o własne zdrowie, zarówno fizyczne, jak i psychiczne, nie wychodzi nam najlepiej. Mam nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy.

Organizatorami akcji są Medonet, Onet oraz UN Global Compact Network Poland. Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiadała agencja 2koma7.

zdrowie   |  papierosy   |  alkohol   |  edukacja   |  badania lekarskie   |  zdrowie psychiczne   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  żywienie   |  odżywianie   |  używki   |  badania okresowe   |  nawyki żywieniowe   | 


Nazwa kampanii:
Kochaj siebie. Dla zdrowia
Czas:
2022.2.14
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Medonet, Onet, UN Global Compact Network Poland
Wykonawca:
Must Be Loud, 2koma7
Hasło kampani:
#KochajSiebie





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek