„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna
14 lutego 2022 roku, w Walentynki ruszyła kampania społeczna „Kochaj siebie. Dla zdrowia”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia.
Kampania ma charakter edukacyjny. Na stronie akcji kochajsiebie.medonet.pl umieszczono materiały poświęcone zdrowiu psychicznemu, zdrowiu fizycznemu, zdrowym nawykom żywieniowym, używkom (zwłaszcza alkoholowi) oraz konieczności wykonywania okresowych badań kontrolnych. W ramach kampanii pojawią się także quizy, akcje specjalne w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Ambasadorami akcji zostali Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski.
Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie – mówi Anna Zimny–Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl. – Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, dbanie o własne zdrowie, zarówno fizyczne, jak i psychiczne, nie wychodzi nam najlepiej. Mam nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy.
Organizatorami akcji są Medonet, Onet oraz UN Global Compact Network Poland. Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiadała agencja 2koma7.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
03.09.2024
Highway to Hell*