logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > „Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna
15.02.2022
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna



14 lutego 2022 roku, w Walentynki ruszyła kampania społeczna „Kochaj siebie. Dla zdrowia”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia.

Kampania ma charakter edukacyjny. Na stronie akcji kochajsiebie.medonet.pl umieszczono materiały poświęcone zdrowiu psychicznemu, zdrowiu fizycznemu, zdrowym nawykom żywieniowym, używkom (zwłaszcza alkoholowi) oraz konieczności wykonywania okresowych badań kontrolnych. W ramach kampanii pojawią się także quizy, akcje specjalne w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Ambasadorami akcji zostali Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski.

Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie – mówi Anna Zimny–Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl. – Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, dbanie o własne zdrowie, zarówno fizyczne, jak i psychiczne, nie wychodzi nam najlepiej. Mam nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy.

Organizatorami akcji są Medonet, Onet oraz UN Global Compact Network Poland. Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiadała agencja 2koma7.

zdrowie papierosy alkohol edukacja badania lekarskie zdrowie psychiczne Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji żywienie odżywianie używki badania okresowe nawyki żywieniowe


Nazwa kampanii:
Kochaj siebie. Dla zdrowia
Czas:
2022.2.14
Nadawca:
Medonet, Onet, UN Global Compact Network Poland
Wykonawca:
Must Be Loud, 2koma7
Hasło kampani:
#KochajSiebie





13.06.2025 polecamy

Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać


12 najlepszych filmów, tylko 6 miejsc w Wielkim Finale, 1 wspólny cel: promować zdrowe jedzenie i ruch wśród dzieci. Czasu coraz mniej! Głosowanie w „Sportowym Wyzwaniu Chrumasa” trwa jeszcze do poniedziałku, 16 czerwca. Wesprzyj dzieciaki!  Dzieci z całej Polski dały z siebie wszystko: kręciły filmy, trenowały ze skakanką, pokazywały, że zdrowa dieta naprawdę daje energię. Spośród ponad 100 nagrań jury wybrało 12. Teraz Twoja kolej – pomóż im zdobyć miejsce w finałowej szóstce! Na zwycięzców czeka Wielki Finał w Warszawie, ale przede wszystkim satysfakcja,  że pokazali coś ważnego – jak jeść zdrowo i być aktywnym z uśmiechem. Pomóż im dotrzeć...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Wydarzenia

zobacz także


  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek