logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Kochaj mnie jak swoje – bo w rodzinie cieplej
19.12.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Kraje, Inne

Kochaj mnie jak swoje – bo w rodzinie cieplej



Żeby dać dzieciom szanse na lepsze życie, Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Towarzystwa Nasz Dom zorganizował kampanię społeczną zatytułowaną „W rodzinie cieplej”, poświęconą poszukiwaniu 10 tysięcy rodzin zastępczych.  W nowej odsłonie akcji, inicjatorzy przekazują przyszłym rodzicom, że warto przestać się bać i wykonać pierwszy krok w kierunku adopcji. W tym celu udostępniają materiały edukacyjne oraz warsztaty.

Płaszczyzną kampanię społecznej  „W rodzinie cieplej”stał się niezwykły utwór muzyczny Korteza pt. „Dla mamy”, opowiadający o wielkiej tęsknocie za domem, za rodziną, za mamą. Artysta wraz z chłopcem z rodziny zastępczej grają utwór na cztery ręce.

Mały bohater teledysku jest przykładem na to, że jeśli dziecko znajdzie kogoś bliskiego, kogoś z kim się zwiąże i poczuje się bezpiecznie, to ma w życiu szansę. Może uczyć się gry na pianinie, może rozwijać swoje pasje, może robić rzeczy zwykłe i niezwykłe, wtedy wszystko jest możliwe. Dziecko, które się tylko boi i wstydzi, które nie ma w nikim oparcia i nie wie, co będzie jutro, nigdy nie zrobi niczego podobnego. – na oficjalnej stronie http://wrodziniecieplej.pl informują inicjatorzy akcji

W nowej odsłonie kampanii, realizatorzy przedstawiają spot z udziałem dzieci.

Potrzebujemy 10 000 rodzin, żeby dać dzieciom szanse na lepsze życie. Każdego, kogo ten obraz poruszy zapraszamy do zrobienia choćby jednego – najmniejszego kroku.

Więcej informacji o rodzinach zastępczych można znaleźć na stronie Towarzystwa Nasz Dom w zakładce Rodzinna opieka zastępcza .Partnerem akcji jest Fabryka Komunikacji Społecznej, która również uczestniczyła w realizacji zeszłorocznych odsłon kampanii.

Opublikowany przez Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Środa, 20 grudnia 2017

Szczegółów dotyczących wsparcia można szukać na stronie internetowej www.wrodziniecieplej.pl. Powstała strona internetowa jest mapą możliwości pomocy. W zależności od czasu i chęci możemy wybrać rodzaj wsparcia.

Organizator akcji: Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT, Towarzystwo Nasz Dom
Partnerzy: Jazzboy Records, Fabryka Komunikacji Społecznej.
Projekt współfinansuje m.st. Warszawa.
Podziękowania dla rodziny zaprzyjaźnionej z Ośrodkiem PORT oraz Klubu Studio w Krakowie.

Opublikowany przez Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Wtorek, 20 marca 2018

Opublikowany przez Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Środa, 31 maja 2017

Fabryka Komunikacji Społecznej Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Towarzystwo Nasz Dom m.st. Warszawa


Nazwa kampanii:
W rodzinie cieplej
Nadawca:
Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT, Towarzystwo Nasz Dom
Media:
internet
Wykonawca:
Jazzboy Records, Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
rodzice adopcyjni
Hasło kampani:
W rodzinie cieplej





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek