Kobieta jak mężczyzna
"Jeśli pijesz jak mężczyzna, to marnie skończysz – wyglądając jak on". Kampania "No woman wants to look like a man" (Żadna kobieta nie chciałaby wyglądać jak mężczyzna) została zainicjowana pod koniec maja br. przez angielską organizację Drug and Alcohol Service for London (DASL) zajmującą się kobietami uzależnionymi od alkoholu. Argumentację oparto na problemie wyglądu.
Picie alkoholu szkodzi – to oczywiste. Wobec kobiet skutkuje utratą włosów, pojawianiem się zmarszczek, otyłością oraz zwiększonym prawdopodobieństwem zachorowania na raka piersi, utratą pamięci i przedwczesną menopauzą.
Reklamy kampanii pojawiły sie na plakatach w londyńskim metrze oraz w prasie – m.in. w czerwcowym wydaniu magazynu Marie Claire.
W ramach kampanii uruchomiono też aplikację, dzięki której każdy może zobaczyć jak będzie wyglądał nadużywając alkoholu – pogrubione rysy twarzy, zmarszczki, zniszczona cera…
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

