logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kobieta jak mężczyzna
27.06.2008
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kobieta jak mężczyzna



"Jeśli pijesz jak mężczyzna, to marnie skończysz – wyglądając jak on". Kampania "No woman wants to look like a man" (Żadna kobieta nie chciałaby wyglądać jak mężczyzna) została zainicjowana pod koniec maja br. przez angielską organizację Drug and Alcohol Service for London (DASL) zajmującą się kobietami uzależnionymi od alkoholu. Argumentację oparto na problemie wyglądu.

Picie alkoholu szkodzi – to oczywiste. Wobec kobiet skutkuje utratą włosów, pojawianiem się zmarszczek, otyłością oraz zwiększonym prawdopodobieństwem zachorowania na raka piersi, utratą pamięci i przedwczesną menopauzą.

Reklamy kampanii pojawiły sie na plakatach w londyńskim metrze oraz w prasie – m.in. w czerwcowym wydaniu magazynu Marie Claire.

W ramach kampanii uruchomiono też aplikację, dzięki której każdy może zobaczyć jak będzie wyglądał nadużywając alkoholu – pogrubione rysy twarzy, zmarszczki, zniszczona cera…



Nazwa kampanii:
No woman wants to look like a man
Czas:
2008.5.27 - 2008.6.9
Nadawca:
Drug and Alcohol Service for London (DASL)
Media:
Prasa, outdoor (plakaty w metrze)
Wykonawca:
TBWALondon
Adresaci:
Kobiety nadużywające alkoholu
Hasło kampani:
If you drink like a man, you might end up looking like one





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek