Mężczyźni mają listopad, do kobiet należy lipiec. Movember i Julyna – dwie akcje promujące męskie i kobiece zdrowie.
Trzy kreacje kanadyjskiej kampanii „Sun don’t shine” („Słońce nie świeci”) przedstawiają wypisane ozdobnymi literami hasła – ustawione w wymownym miejscu i jednoznacznie ukształtowane – wspierające profilaktykę raka szyjki macicy: “Show your support where the sun don’t shine” (“Okaż swoje wsparcie, tam gdzie nie świeci słońce”), „Let’s win the fight against cancer one woo-hoo at a time” (“Wygrajmy z rakiem raz, dwa, trzy!”), „It’s time to embrace that 4-letter c-word. Cure.” (“Już czas uściskać słowo kuracja”).
Kampania zrealizowana została w lipcu 2011 roku przez kanadyjską agencję Cossette z Toronto na zlecenie fundacji Julyna, która promuje zdrowy styl życia oraz profilaktykę raka szyjki macicy. Jednym z jej głównych projektów jest akcja fundraisingowa „Garden of Eden” („Ogród Edenu”), która odbyła się 28 lipca 2011 w Toronto.
Katarzyna Zawadzka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju