logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Republika Południowej Afryki, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  11.12.2015

Klub mentorów

Your browser does not support the video tag.


Nigdy nie byłem odważny – mówi młody człowiek i oszczędnie, ale bardzo dobitnie opowiada swoją historię po to, by ośmielić sobie podobnych do działania.

Kampania "Be the mentor you wish you’d had" ("Bądź mentorem którego chciałbyś mieć") została zrealizowana dla The South Afican Breweries, największego południowoafrykańskiego browaru, który angażuje się w walkę ze zjawiskiem nadużywania alkoholu wśród nieletnich w RPA.

Skierowana jest do młodych dorosłych ludzi, między 23 a 30 rokiem życia, i ma ich skłonić by zaangażowali się w walkę z piciem alkoholu przez niepełnoletnich. Założeniem akcji, co widać wyraźnie w spocie, jest by ci właśnie młodzi dorośli zostali przewodnikami, mentorami swoich młodszych, zbaczających z drogi kolegów.

W kampanii mocno zaznaczone jest, jak ważne może być podzielenie się swoją historią, z której wyciągnęło się wnioski. Zgodnie z tym założeniem skonstruowany jest, wyprodukowany na potrzeby kampanii, bardzo widowiskowy i wyrazisty spot. Jego bohater snuje wymowną i mocną narrację. W migawkowy sposób mówi o błędach swojej młodości i o tym, że mogło być inaczej. Jego słowa intrygują, a towarzyszą im obrazy, od których trudno odwrócić wzrok: bardzo intensywna, rozwidlająca się opowieść o ulicznym życiu, braku kontroli, używkach i przemocy. Wszystkiemu towarzyszą dźwięki dubstepu, co sprawia, że kreacja staje się jeszcze bardziej uderzająca. To wyznanie ma ośmielić ludzi do działania, podzielenia się swoją historią dla dobra innych a zastosowana w niej estetyka i środki wyrazu mają przemówić do młodych odbiorców.

Milena Molęda


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Be the mentor
Czas:
2015.10.16
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
The South Afican Breweries
Media:
Intenet, telewizja
Wykonawca:
JoePublic
Adresaci:
Osoby między 23-30 rokiem życia
Hasło kampani:
Be the mentor you wish you'd had (Bądź mentorem którego chciałbyś mieć)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek