Klopsiki. Te klopsiki
Klopsiki z IKEA to marka sama w sobie – dla wielu klientów zakup klopsików to obowiązkowy punkt programu podczas wizyty w sklepie meblowym. Są i tacy, którzy jeżdżą do IKEA wyłącznie z myślą o restauracji.
Twórcy kampanii, zrealizowanej na zamówienie IKEA oraz organizacji WWF, postanowili wykorzystać popularność produktu i stworzyli klopsiki… dla pszczół. To tzw. bomby kwietne, czyli zlepione z nasion roślin miododajnych i biohumusu kulki, które wystarczy włożyć do ziemi i podlać, by otrzymać prawdziwy szwedzki stół dla owadów zapylających.
Podstawą przekazu stało się podobieństwo wizualne między klopsikami i bombami kwietnymi oraz gra słów: meatballs (klopsiki) wobec seedballs (bomby kwietne).
Na kampanię – oprócz, rzecz jasna, owadzich klopsików– złożyły się printy oraz film, który można obejrzeć poniżej:
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja