Klopsiki. Te klopsiki
Klopsiki z IKEA to marka sama w sobie – dla wielu klientów zakup klopsików to obowiązkowy punkt programu podczas wizyty w sklepie meblowym. Są i tacy, którzy jeżdżą do IKEA wyłącznie z myślą o restauracji.
Twórcy kampanii, zrealizowanej na zamówienie IKEA oraz organizacji WWF, postanowili wykorzystać popularność produktu i stworzyli klopsiki… dla pszczół. To tzw. bomby kwietne, czyli zlepione z nasion roślin miododajnych i biohumusu kulki, które wystarczy włożyć do ziemi i podlać, by otrzymać prawdziwy szwedzki stół dla owadów zapylających.
Podstawą przekazu stało się podobieństwo wizualne między klopsikami i bombami kwietnymi oraz gra słów: meatballs (klopsiki) wobec seedballs (bomby kwietne).
Na kampanię – oprócz, rzecz jasna, owadzich klopsików– złożyły się printy oraz film, który można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję