────── 10.07.2014
Klocki LEGO zatonęły w ropie
Szczęśliwy świat Arktyki stworzony z klocków LEGO stopniowo pokrywa czarna maź.
Film ma nakłonić potencjalnych kupujących do bojkotu produktów i tym sposobem zmusić ją do zerwania partnerstwa z firmą Shell. W jego ramach na stacjach Shell sprzedawane są zabawki LEGO, a niektóre zestawy są obrandowane tym logo. Akcja ma związek z planami Shella dotyczącymi wydobycia ropy na terenach Arktyki.
Animacja uzyskała w ciągu dwóch dni ponad 2 mln wyświetleń na portalu YouTube, a ponad 250 tys. osób podpisało petycję skierowaną do producenta zabawek.
Nazwa kampanii:
Everything is NOT awesome
Czas:
2014.7.8
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Internet
Wykonawca:
Don't Panic London
Adresaci:
Osoby kupujące klocki LEGO, firma LEGO
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna