Stłoczeni mężczyźni pod prysznicem w niemieckiej kampanii proekologicznej. W październiku 2007 ruszyła kampania Klima sucht Schutz na rzecz ochrony klimatu i oszczędności finansowej ze spotem reklamowym mówiącym o popełnianiu "błędów energetycznych". Spot można zobaczyć w internecie i w kinach Berlińskiej Grupy Filmowej Yorck (Berliner Kinogruppe Yorck).
Kampania zachęca jednym spotem do świadomego i prawidłowego oszczędzania energii. Jest wsparciem dla podjętych w 1997 roku zobowiązań z protokołu w Kioto o ograniczeniu emisji gazów do atmosfery.
Niemcy co roku emitują 840 milionów ton dwutlenku węgla. Realnie można zmniejszyć tę ilość aż o połowę. Kampania ma na celu przyczynienie się do zmniejszenia zużycia energii i produkcji gazów powodujących efekt cieplarniany w prywatnych gospodarstwach, handlu i przemyśle. Na stronie internetowej akcji można skomunikować się z Doradcami On-line, przejść przez Klimatyczny Quiz i zdobyć wiedzę na temat prostych sposobów na oszczędzanie energii.
Pod koniec 2007 roku kampania zdobyła nagrodę Sustainable Energy Europe Award za ogólnodostępne i dobrze sprofilowane narzędzia internetowe.
Inicjatorem kampanii jest organizacja proekologiczna co2online oraz niemieckie Ministerstwo Środowiska.
opr. k.figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem