logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  11.09.2015

Klatki do Luwru i Muzeum Narodowego



W czwartek 10 września organizacja Compassion in World Farming, razem ze swoimi wszystkimi międzynarodowymi oddziałami, zorganizowała akcję przekazywania klatek do muzeów w całej Europie.

Przedstawiciele organizacji postanowili w ten sposób przypomnieć o dużej kampanii, którą prowadzą od zeszłego roku: Koniec Epoki Klatkowej i szerzyć tym samym świadomość na temat chowu przemysłowego zwierząt. Organizacja pojawiła się w muzeach 7 największych europejskich miast: w Luwrze w Paryżu, Muzeum Historii Naturalnej w Londynie, Rijksmuseum w Amsterdamie, Muzeum Narodowym w Warszawie, Niemieckim Muzeum Historycznym w Berlinie, Museo della Tortura w Lucca i Národního zemědělského w Pradze.

W Warszawie przedstawiciele organizacji skierowali się pod Muzeum Narodowe, gdzie chcieli oddać metalową klatkę jako eksponat do muzealnych zbiorów. Miało to na celu podkreślenie faktu, że klatki – jako pomysł na hodowanie i przetrzymywanie zwierząt przez całe ich życie – nie mają już miejsca w nowoczesnym świecie. Klatkę do muzeum dostarczył „Królik Bugs”, ponieważ to króliki są zwierzęciem najczęściej zamykanym i hodowanym w klatce w Unii Europejskiej.

Krzysztof Mularczyk, dyrektor polskiego biura Compassion in World Farming, powiedział: Jest rok 2015. Klatki są reliktem, częścią przeszłości i naprawdę powinny zostać już odesłane do historii. Nie żyjemy w średniowieczu. Najwyższy czas ewoluować i położyć kres takim praktykom hodowania zwierząt gospodarskich – w klatkach, w których spędzają całe swoje życie, bez możliwości wyjścia na zewnątrz i bardzo często nawet bez możliwości jakiegokolwiek ruchu wewnątrz klatki.

Wciąż można podpisywać petycję, którą organizacja pod koniec tego roku złoży w Brukseli: www.ciwf.pl/stop-klatkom-dla-krolikow


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek