logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  01.04.2011

Kierowca nie jest sam



Wnętrze ciężarówki wygląda jak fragment mieszkania – dziecięcy pokój, kawałek salonu, a w środku kobieta i dzieci. „Think of who’s along for the ride. If it affects you, it affects your family” („Pomyśl o tych, którzy towarzyszą Ci podczas jazdy. To co dzieje się z Tobą, ma również wpływ na Twoją rodzinę”) – głosi hasło kampanii realizowanej przez Office of Traffic Safety (Biuro Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego) z kanadyjskiej prowincji Alberta. Celem kampanii jest promocja bezpieczeństwa drogowego wśród kierowców samochodów ciężarowych.

Koncept kampanii oparty jest na założeniu, że na każdego kierowcę czekają jego bliscy, których nigdy nie opuszcza troska o jego bezpieczny powrót do domu. W tym sensie, chociaż fizycznie mogą być oni oddaleni o tysiące kilometrów, myślami są tuż obok, podczas każdej z jego podróży. Zamiast „taktyki straszenia”, twórcy postanowili wykorzystać inny mechanizm oddziaływania na zachowanie kierowców – uruchomienie emocji związanych z życiem rodzinnym. Kampania zwraca uwagę na fakt, że za spokój swoich rodzin i własne bezpieczeństwo współodpowiedzialni są sami kierowcy i to właśnie oni powinni pamiętać o przestrzeganiu wszystkich zasad ruchu drogowego.

Kreacje powstały w trzech wersjach, odnoszących się do trzech najczęstszych niedopatrzeń i przewinień kierowców: prowadzenie ciężarówki w stanie zmęczenia, bez zapiętych pasów bezpieczeństwa, niekontrolowanie stanu hamulców.

Za realizację kampanii odpowiedzialna była agencja Calder Bateman z Edmonton w Kandzie.
D. Wilk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek