logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  24.03.2015

Kiedy zostaje tylko miś

Your browser does not support the video tag.


Gdy nawet pluszowy miś nie jest w stanie zapewnić poczucia komfortu, a w głowach dzieci rodzą się pytania, na które nie potrafią odpowiedzieć najbliżsi – z pomocą przychodzi organizacja Grief Encounter.

Podczas Dnia Matki w 2014 roku publiczna telewizja w Wielkiej Brytanii wyświetliła krótki film o samotnym, małym chłopcu. Miś asystuje maluchowi podczas przyrządzania śniadania, w kąpieli oraz przy trudnym zadaniu założenia kaloszy. Pluszowy przyjaciel jest z dzieckiem podczas zabawy, a także wtedy, gdy przykleja ono plaster do stłuczenia na kolanie. Niedźwiadek "przygląda się", kiedy kilkulatek zdmuchuje świeczki z urodzinowego tortu, gdy gasi światło w pokoju na dobranoc. Miś i chłopiec razem biegną do pokoju rodziców, aby wspominać mamę. To ona powinna być świadkiem wszystkich opisanych zdarzeń. Gdzie więc jest mama?

Takie pytania zadają sobie dzieci, które doświadczyły śmierci rodziców lub innych członków najbliższej rodziny. Agencja Green Cave People, na zlecenie organizacji Grief Encounter, przygotowała opisany wyżej klip, aby uświadomić odbiorcom samotność i poczucie wyalienowania, z jakim muszą radzić sobie osierocone maluchy. Często, mimo obecności dorosłych, trauma i panująca w rodzinie żałoba, zwiększają u dzieci poczucie pustki i przyczyniają się do narastania obaw w obliczu codziennych wyzwań.

Najmłodsi często muszą radzić sobie z opisanymi problemami sami lub z pomocą pogrążonych w smutku bliskich albo nieprzygotowanych odpowiednio nauczycieli i wychowawców. Misją organizacji Grief Encounter jest ułatwianie najmłodszym i ich rodzinom przeżywania straty w dobry, nieobciążający sposób. Organizacja pokazuje drogę wychodzenia z traumy poprzez budowanie pozytywnych wspomnień, a nie zapominanie o zmarłym. Z pomocą wykwalifikowanych specjalistów fundacja oferuje wsparcie całym rodzinom, aby pogrążone z żałobie dzieci mogły sobie radzić z trudną sytuacją w bezpiecznym i troskliwym otoczeniu.

Strona internetowa organizacji zawiera bogate informacje, wskazówki, a także gotowe ćwiczenia, które umożliwiają porządkowanie emocji osobom należącym do różnych grup wiekowych (dzieciom, nastolatkom oraz dorosłym). Informuje również o spotkaniach, warsztatach i grupach wsparcia. Zainteresowani mają okazję przeczytać o akcjach informacyjnych oraz promocyjnych, jak również aplikować do pracy dla Grief Encounter. Fundacja zabiega także o dotacje od osób popierających jej starania, aby mogła stale poszerzać zakres oferowanej pomocy oraz obejmować nią jak największą liczbę potrzebujących.

Kamila Brzezińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Bear
Czas:
2014.5.26
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Grief Encounter
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Green Cave People (Londyn, Wielka Brytania)
Adresaci:
Osoby z otoczenia dzieci, które utraciły kogoś bliskiego; potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
The most moving Mother's Day film you'll ever see... (Najbardziej poruszający film z okazji Dnia Matki, jaki kiedykolwiek zobaczysz); Where’s mum? Grief Encounter helping bereaved children. (Gdzie jest mama? Grief Encounter pomaga pogrążonym w smutku dzieciom)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek