Kreacje / printy, Kampanie, Kolumbia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 01.04.2021
Kiedy ubranie staje się jedzeniem
Donate your old clothes and transform them into someone’s meal, czyli w luźnym tłumaczeniu „oddaj swoje stare ubrania i spraw, by stały się czyimś posiłkiem”.
Choć akcja kolumbijskiej organizacji pomocowej Fundación Hogar de la Divina Misericordia należała do dość typowych zrzutek charytatywnych, lokalnemu oddziałowi agencji BBDO udało się zaprojektować dla niej mistrzowską pod względem kreatywnym kampanię promocyjną.
Efekty możemy podziwiać poniżej:
Nazwa kampanii:
Clothes for Food
Czas:
2021.3.5
Tematy:
Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Fundación Hogar de la Divina Misericordia
Media:
print
Wykonawca:
BBDO, Colombia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!