Kreacje / printy, Kampanie, Kolumbia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 01.04.2021
Kiedy ubranie staje się jedzeniem
Donate your old clothes and transform them into someone’s meal, czyli w luźnym tłumaczeniu „oddaj swoje stare ubrania i spraw, by stały się czyimś posiłkiem”.
Choć akcja kolumbijskiej organizacji pomocowej Fundación Hogar de la Divina Misericordia należała do dość typowych zrzutek charytatywnych, lokalnemu oddziałowi agencji BBDO udało się zaprojektować dla niej mistrzowską pod względem kreatywnym kampanię promocyjną.
Efekty możemy podziwiać poniżej:
Nazwa kampanii:
Clothes for Food
Czas:
2021.3.5
Tematy:
Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Fundación Hogar de la Divina Misericordia
Media:
print
Wykonawca:
BBDO, Colombia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej