────── 03.12.2021
Kiedy podróżowanie zabija
Od momentu wybuchu pandemii Covid-19 wiele stosunkowo niewinnych czynności, jak kichanie czy podróżowanie, nagle stało się śmiertelnie niebezpiecznych.
Przypomina o tym autopromocyjna akcja irańskiej agencji Tajrobeh Design Studio. Ponieważ kampania #fightcorona stanowi agency self-promo, czyli został zaprojektowana z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach, każdy z printów opracowano w dwóch wersjach językowej: angielskiej i perskiej (farsi).
Nazwa kampanii:
#fightcorona
Czas:
2020.4.3
Kraje:
Iran
Nadawca:
Tajrobeh Design Studio, Iran
Media:
print
Wykonawca:
Tajrobeh Design Studio, Iran
Hasło kampani:
#fightcorona
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu