Kiedy miasto przestaje być miastem
Domek na urwisku otoczony jest wodą lub kamienistą pustynią. Jak do niego dotrzeć? Oto problem. Ocean lub horyzont z kamieni oraz złowrogie chmury to nic innego jak miasto, w oczach kogoś, kto nie może wyjść z domu.
Kreacje kampanii „City is not a city“ mają odzwierciedlać samopoczucie osoby niepełnosprawnej w mieście, które zupełnie nie jest przystosowane do jej potrzeb: „For a disabled person, an inaccessible city is not a city.“ (Dla osoby niepełnosprawnej, niedostępne miasto nie jest miastem).
Nadawcą kampanii jest Alejandra Forlán Foundation z Urugwaju. Organizacja nosi imię swojej założycielki, która w 1991 roku, w wieku 17 lat uległa bardzo poważnemu wypadkowi drogowemu i w wyniku urazu kręgosłupa porusza się na wózku. Alejandra Forlán ma jednak to szczęście, że jest siostrą Diego Forlána, znanego piłkarza, napastnika Interu Mediolan. Przy wsparciu rodziny i sławnego brata prowadzi Fundację, której celem jest m.in. wspieranie ofiar wypadków drogowych w procesie rehabilitacji i powrotu do normalnego życia.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki