Kiedy miasto przestaje być miastem
Domek na urwisku otoczony jest wodą lub kamienistą pustynią. Jak do niego dotrzeć? Oto problem. Ocean lub horyzont z kamieni oraz złowrogie chmury to nic innego jak miasto, w oczach kogoś, kto nie może wyjść z domu.
Kreacje kampanii „City is not a city“ mają odzwierciedlać samopoczucie osoby niepełnosprawnej w mieście, które zupełnie nie jest przystosowane do jej potrzeb: „For a disabled person, an inaccessible city is not a city.“ (Dla osoby niepełnosprawnej, niedostępne miasto nie jest miastem).
Nadawcą kampanii jest Alejandra Forlán Foundation z Urugwaju. Organizacja nosi imię swojej założycielki, która w 1991 roku, w wieku 17 lat uległa bardzo poważnemu wypadkowi drogowemu i w wyniku urazu kręgosłupa porusza się na wózku. Alejandra Forlán ma jednak to szczęście, że jest siostrą Diego Forlána, znanego piłkarza, napastnika Interu Mediolan. Przy wsparciu rodziny i sławnego brata prowadzi Fundację, której celem jest m.in. wspieranie ofiar wypadków drogowych w procesie rehabilitacji i powrotu do normalnego życia.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy