logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kiedy jedni śpią, inni już się nigdy nie obudzą
27.07.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kolumbia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO

Kiedy jedni śpią, inni już się nigdy nie obudzą



Mimo pokoju zawartego w 2016 roku, kończącego trwającą ponad pół wieku wojnę domową, Kolumbia ciągle pozostaje jednym z najniebezpieczniejszych krajów świata. W ciągu ostatnich pięciu lat zamordowano tam ponad 900 działaczy na rzecz praw człowieka i ochrony przyrody. Nie przeszkodziło to kolumbijskim politykom w ucinaniu sobie drzemek podczas obrad parlamentu, które w realny sposób mogły poprawić bezpieczeństwo w kraju.

Zdjęcia śpiących posłów zainspirowały Amnesty International oraz agencję VMLY&R Colombia do zainicjowania wspólnej kampanii, mającej obudzić nie tylko konkretnych parlamentarzystów, ale też… ich sumienia. Na czarno-białych printach zestawiono zdjęcia śpiących polityków z rozmytymi fotografiami zamordowanych aktywistów. Całość zaś opatrzono hasłem „While some sleep, others will never get up again” („Kiedy jedni śpią, inni już się nigdy nie obudzą”) oraz twitterowymi adresami amatorów drzemek. Za stronę graficzną printów odpowiada agencja WPP, Colombia.

NGO Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie kampanie polityczne obronność i bezpieczeństwo print Kolumbia przestępczość zabójstwo polityczne Amnesty International politycy


Nazwa kampanii:
Tweet A Politician
Czas:
2020.12.16
Nadawca:
Amnesty International, VMLY&R Colombia
Media:
print
Wykonawca:
WPP, Colombia
Hasło kampani:
While some sleep, others will never get up again





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek