Mistrzostwa piłki nożnej w Argentynie, mecz finałowy. Chłopiec wręcza gapiom i kibicom zgromadzonym na stadionie ulotki przedstawiające zdjęcia zaginionych dzieci. Nie cieszą się one zbyt wielkim powodzeniem, wiele osób odmawia ich przyjęcia, a niektórzy robią z nich papierową kulkę i rzucają na ziemię. Tymczasem publika na stadionie rośnie, zbiera się aż 48 tysięcy fanów futbolu. Doskonały moment, aby chwilę przed meczem zwrócić uwagę zgromadzonych na treść ulotek, które większość zignorowała. Na wielkim telebimie ukazuje się twarz chłopaka, który je rozdawał. Okazuje się, że był jednym z zaginionych, których fotografia widniała na ulotce, jednak nikt się tym nie zainteresował.
Autorem akcji The Invisible Flyer (Niewidzialna ulotka) jest argentyńska agencja Almacén. Kampania została zrealizowana na zlecenie organizacji Missing Children i ma na celu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem zaginięć młodych osób.
Według danych statystycznych codziennie w Argentynie ginie średnio troje dzieci. Organizacja Missing Children powstała w 1999 roku, by pomagać rodzinom w odnalezieniu ich zagubionych dzieci. Codziennie pracownicy MC otrzymują trzy telefony dotyczące zaginięcia młodych ludzi.
Agnieszka Grzechowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki