Koko koko spoko? EURO 2012 w krzywym zwierciadle kampanii społecznych
Kibic Euro zagra z prezerwatywą, ale bez księdza
Dużą część kibiców stanowią ludzie młodzi, aktywni seksualnie. To dla nich Krajowe Centrum ds. AIDS przygotowało kampanię „Gram fair, używam prezerwatyw”. W Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie będą miały miejsce imprezy edukacyjne, połączone z dystrybucją pakietów informacyjnych i prezerwatyw. Pojawią się także reklamy prasowe, internetowe, radiowe i telewizyjne, a na stronie aids.gov.pl pojawi się podstrona informacyjna. Swojego wsparcia kampanii miał udzielić ks. Arkadiusz Nowak, kamilianin, od lat zaangażowany w pomoc osobom zakażonym HIV, jednak po komentarzach „Gościa Niedzielnego” i Frondy.pl jakoby akcji nie dało się pogodzić z katolicką moralnością, wycofał się – podała Gazeta Wyborcza. Wartość kampanii wynosi 450 tys. zł. brutto.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

