logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kibic Euro zagra z prezerwatywą, ale bez księdza
23.05.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kibic Euro zagra z prezerwatywą, ale bez księdza

Your browser does not support the video tag.


Kibice Euro2012 dostaną pakiety z prezerwatywami. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to okazja do kibicowania, imprez i spotkań fanów futbolu z różnych krajów. Dużą część kibiców stanowią ludzie młodzi, w tym także aktywni seksualnie. Do nich skierowana jest kampania "Gram fair – używam prezerwatyw", przygotowana dla Krajowego Centrum ds. AIDS przez Link PR i Pracownię C&C.

W jej ramach w Miastach Gospodarzach: Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie będą miały miejsce imprezy edukacyjne, połączone z dystrybucją pakietów informacyjnych i prezerwatyw. Pojawią się także reklamy prasowe, internetowe, radiowe i telewizyjne, a na stronie aids.gov.pl pojawi się podstrona informacyjna. Wartość kampanii wynosi 450 tys. zł. brutto.

Swojego wsparcia kampanii miał udzielić ks. Arkadiusz Nowak, kamilianin, od lat zaangażowany w pomoc osobom zakażonym HIV, jednak po komentarzach "Gościa Niedzielnego" i Frondy.pl jakoby akcji nie dało się pogodzić z katolicką moralnością, wycofał się – podaje Gazeta Wyborcza.

 



Nazwa kampanii:
Gram fair, używam prezerwatyw
Czas:
2012.5.22 - 2012.7.1
Nadawca:
Krajowe Centrum ds. AIDS
Media:
Ulotki, eventy, radio, prasa, telewizja
Wykonawca:
Pracownia C&C, Link PR
Adresaci:
Kibice, w szczególności osoby aktywne seksualnie, kibice z innych krajów





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek