logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

10 kampanii z Nowej Zelandii

Ketchup z nogi

3 / 10
  

Tematem kampanii były miny przeciwpiechotne, które stanowią pozostałości powojenne na terenach, gdzie toczyły się konflikty zbrojne. Co roku zbierają one śmiertelne żniwo wśród ludności cywilnej. Akcję reklamową prowadziła Nowozelandzka Kampania Przeciw Minom Lądowym (New Zealand Campaign against Landmines, CALM). Jako nośnik reklamowy wykorzystano saszetki z ketchupem znane z barów fast-food. Umieszczono na nich zdjęcie dziecięcych nóg, a całość rozplanowano tak, że prawą kostkę przecinała perforacja. Dzięki temu otwieranie saszetki przypominało urywanie nogi przez minę, a ketchup rozlewającą się krew. 20 tysięcy takich saszetek zostało rozdystrybuowanych w formie insertów do gazet. Kampanię przygotowała agencja Publicis Mojo z Auckland.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek