Tematem kampanii były miny przeciwpiechotne, które stanowią pozostałości powojenne na terenach, gdzie toczyły się konflikty zbrojne. Co roku zbierają one śmiertelne żniwo wśród ludności cywilnej. Akcję reklamową prowadziła Nowozelandzka Kampania Przeciw Minom Lądowym (New Zealand Campaign against Landmines, CALM). Jako nośnik reklamowy wykorzystano saszetki z ketchupem znane z barów fast-food. Umieszczono na nich zdjęcie dziecięcych nóg, a całość rozplanowano tak, że prawą kostkę przecinała perforacja. Dzięki temu otwieranie saszetki przypominało urywanie nogi przez minę, a ketchup rozlewającą się krew. 20 tysięcy takich saszetek zostało rozdystrybuowanych w formie insertów do gazet. Kampanię przygotowała agencja Publicis Mojo z Auckland.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej